وعده غذا کشورهای دیگر ریاست جمهوری ترساندن مردم

وعده غذا: کشورهای دیگر ریاست جمهوری ترساندن مردم ونزوئلا انتخابات مقایسه اقتصاد اقتصادی سیاسی ایران امنیت

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی شاهد غارت شرکت یافته در کشور عزیزمان ایران هستیم/ هنوز به درک درستی از موج تحریم‌ها نرسیده‌اند ، لیلاز

    یک عضو شورای مرکزی حزب عاملان سازندگی با تاکید بر این که کشور عزیزمان ایران بر پرسشها تحریم غلبه می‌کند گفت: نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران بر اثر پرسشها ناشی از

    شاهد غارت شرکت یافته در کشور عزیزمان ایران هستیم/ هنوز به درک درستی از موج تحریم‌ها نرسیده‌اند ، لیلاز

    لیلاز: شاهد غارت شرکت یافته در کشور عزیزمان ایران هستیم/ هنوز به درک درستی از موج تحریم ها نرسیده اند

    عبارات مهم : ایران

    یک عضو شورای مرکزی حزب عاملان سازندگی با تاکید بر این که کشور عزیزمان ایران بر پرسشها تحریم غلبه می کند گفت: نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران بر اثر پرسشها ناشی از تحریم فرو نمی پاشد چون پرسشها فعلی زیاد جنبه ی داخلی دارد کما این که ملت کشور عزیزمان ایران بزرگتر از آن است که آمریکا بخواهد آن را ساقط کند.

    سعید لیلاز در سومین کنگره ملی حزب عاملان سازندگی اظهار کرد: از بنده می پرسند که آیا بعد از انتخابات ۹۶ و رای به روحانی اکنون اوضاع به این سمت کشیده شده است هست. قبل از آن باید به این توصیه اشاره داشت که ظرف سالهای ۹۲ تا ۹۶ اقتصاد دستاوردهای بزرگی را به دست آورد. در آن وقت میانگین رشد اقتصاد بیش از دو برابر عربستان، بیش از سه برابر روسیه و بالاتر از میانگین اقتصاد کل دنیا بود.

    شاهد غارت شرکت یافته در کشور عزیزمان ایران هستیم/ هنوز به درک درستی از موج تحریم‌ها نرسیده‌اند ، لیلاز

    عضو شورای مرکزی حزب عاملان سازندگی ادامه داد: همچنین در حوزه کم شدن قیمت بیکاری و قیمت تورم و اصلاح نظام معیشتی جامعه در کنار کم کردن شکاف طبقاتی گام ها و دستاوردهای مهمی برداشته شد.

    وی افزود: اگر بنده بارها در مقطع اردیبهشت سال ۹۶ و گزینش آقای روحانی باشم باز هم به او رای می دهم با در نظرگرفتن این که رقبا و ساختار سیاسی در آن وقت مشخص بود.

    یک عضو شورای مرکزی حزب عاملان سازندگی با تاکید بر این که کشور عزیزمان ایران بر پرسشها تحریم غلبه می‌کند گفت: نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران بر اثر پرسشها ناشی از

    لیلاز با بیان اینکه امروز با عوض کردن اوضاع تورم نقطه به نقطه به ۴۰ درصد رسیده است گفت: بعد از اعتراضات دی ۹۶ شرایط عوض کردن کرد. به باور بنده شورش های دی ۹۶ در تاریخ معاصر کشور عزیزمان ایران مغفول مانده و به اندازه کافی مورد توجه نبوده هست. این شورش ها، مصنوعی ترین های تاریخ کشور عزیزمان ایران بود که بخشی از حاکمیت علیه بخش دیگری راه انداخت تا به روحانی هشدار روشن دهد که اگر پایش را از گلیمش دراز کند اتفاق بیفتد. از آن وقت به کل بودجه ۹۷ با آنچه از ابتدا طراحی شده است بود تفاوت کرد. اعتقاد دارم باید جلسات تحصیلی راجع به ی این شورش ها جهت روشن شدن ماهیت آن گذاشت چون بعد از آن سمت و سوی فعالیت های اقتصادی دولت عوض کردن کرد.

    این استاد اقتصاد گفت: ۱۴ درصد کل نقدینگی کشور در وقت ناصرالدین شاه تا الان جهت موسسات مالی اعتباری هزینه شده است است لذا رذیلانه ترین دروغ آن است که بگوییم تورم ۴۰ درصدی عامل مهم تحریم هاست.

    وی ادعا کرد: ما در جریان دولت روحانی شاهد غارت شرکت یافته در کشور عزیزمان ایران هستیم. در ظرف ۱۰ ماه گذشته حدود ۳۰ میلیارد دلار گم و دزیده شد و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان پول در شبکه بانکی که از آن به عنوان مرکز فساد یاد می شود، پنهان شده است است.

    شاهد غارت شرکت یافته در کشور عزیزمان ایران هستیم/ هنوز به درک درستی از موج تحریم‌ها نرسیده‌اند ، لیلاز

    لیلاز با انتقاد از عملکرد معاون اول رییس جمهور در زمینه تحریم ها گفت: هیچ گاه نگفتم که تا آخر پای دولت می مانم و یا این که دیگر به آقای روحانی رای نمی دهم بلکه صبر و داوری می کنم.

    وی با بیان اینکه بعد از تحریم ها عملکرد دولت و نظام سیاسی مشمول بر مجلس ناشیانه و سردرگم بود گفت: انگار یک عده دبیرستانی از پشت میز به زور مسئول شده است و قرار است کشور را در برابر تحریم ها مدیریت کنند. انگار نه انگار که مجرب ترین مسئولان و کادر در دنیا در برابر تحریم ها وجود دارد. به استثنای کوبا هیچ کشوری همچون کشور عزیزمان ایران با تحریم ها مواجه نبود. ما از وقت دی ماه ۹۶ این شرایط را هشدار می دادیم ولی بنده را به تندروی و اغراق متهم می کردند. اعتقاد دارم مسئولان کشور عزیزمان ایران هنوز به درکی از موج تحریم ها نرسیده اند البته فکر می کنم که باید چیزی پشت پرده باشد.

    یک عضو شورای مرکزی حزب عاملان سازندگی با تاکید بر این که کشور عزیزمان ایران بر پرسشها تحریم غلبه می‌کند گفت: نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران بر اثر پرسشها ناشی از

    این عضو شورای مرکزی حزب عاملان با بیان اینکه منافع بنده ایستادگی در برابر آمریکاست، گفت: من ضد امپریالیسم هستم. هارتر از امپریالیست آمریکا در طول تاریخ ندیده ام. نمونه آن را می توان در قیمت تورم دلار ظرف ۱۰۰ سال گذشته دید که ۲۵۰۰ درصد بوده هست. بعضی فکر می کنند که می توان با طناب آمریکا به چاهی رفت. آمریکا از ۱۹۷۱ تاکنون حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان از ثروت جهانی را با عوض کردن قیمت ارز دزدیده هست. به این دلایل اعتقاد به ایستادگی هستم ولی از آن طرف تصمیم گیری های اقتصادی دولت حاکی از ایستادگی نیست. بی عملی موجود بنده را به پشت صحنه سیاسی راهنمایی می کند.

    لیلاز با اشاره به اعلام ترامپ جهت خروج از برجام گفت: ترامپ از ۲۱ فروردین گفت که می خواهد تحریم ها را بازگرداند. بنده تمامی تحریم ها از دوران ناپلئون تا کنون را مرور و بررسی کردم. اینکه آمریکا به تنهایی بتواند کشوری را مورد هجمه قرار دهد برایم غیرقابل باور هست. مگر آنکه همچون دوره قبل ستون پنجم و نفوذی در درون جمهوری اسلامی به نفع آمریکا تعریف شده است باشد که منافع بخشی با شدت یافتن تحریم ها همسو می شود.

    شاهد غارت شرکت یافته در کشور عزیزمان ایران هستیم/ هنوز به درک درستی از موج تحریم‌ها نرسیده‌اند ، لیلاز

    وی با ادعای این که «می توان گفت حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد تومان ظرف یک سال گذشته در داخل کشور یعنی معادل یک چهارم GTP کشور عزیزمان ایران دزدیده شده است است» افزود: دولت اگر بخواهد می تواند در برابر تحریم ها و زیاده خواهی های آمریکا بایستد. این ایستادگی و مقابله در ذات و توان اقتصادی کشور عزیزمان ایران است.

    وی افزود: اکنون نیز شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران نسبت به سه ماه گذشته بهتر شده است است و به بخش مهمی از سردرگمی ها فائق آمده و سیاست ها روشن شده است هست. خیلی ها از آن خوش بینی درآمده اند که تحریم ها اثر ندارد. البته که اقتصاد کشور عزیزمان ایران نابود شده است ی دخالت های بخشی است و شرکت یافته نظام حاکم است که اگر اقتصاد رها شود اوضاع بهتر خواهد شد.

    این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه کشور عزیزمان ایران بر پرسشها تحریم و بحران غلبه می کند، گفت: چه مسئولان به ملت کمک کنند و چه خودشان بخشی از غارتگران باشند ملت کشور عزیزمان ایران بزرگتر از آن است که آمریکا بخواهد آن را ساقط کند. نظام سیاسی کشور عزیزمان ایران در اثر پرسشها فرو نمی پاشد. مشکلاتی که اساس داخلی دارد و تحریم ها نقش تعیین کننده ای ندارد و فقط نقش شدت یافتن کننده دارد و درست در وقت و به بزنگاهی وارد اقتصاد کشور عزیزمان ایران می شود که با منافع غارتگران همسو است.

    لیلاز با اشاره به نگرانی مردم از آینده اقتصادی کشور گفت: اینکه مردم همه چیز را ذخیره می کنند نشان از وحشت آنها از آینده هست. چنین روندی حتی در وقت جنگ نبود. چون مردم نگاه مثبت داشتند. اکنون نگاه ها منفی و مردم می ترسند و نمی خواهند تغییرات سیاسی ایجاد شود.

    وی افزود: البته بحث فروپاشی جمهوری اسلامی نیز بحثی است که در طول دو سال گذشته مطرح شده است است که اعتقاد دارم این هم اتفاق نمی افتد. چون در شرایطی که قیمت تورمی مواد غذایی ۶۰ درصد و قیمت تورم ۴۰ درصد شده است مردم هیچ اعتراضی نمی کنند. آنها این همه تحت فشار هستند ولی باز هم ثبات سیاسی را تقاضامندند. مردم مسئولیت ارزش را انجام دادند. ان شاءالله بر بحران غلبه می کنیم.

    نامه نیوز

    واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | آمریکا | اقتصاد | اقتصادی | تحریم ها | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار